Veelgestelde vragen - Begeleiders

Hoe kan ik extra intekenlijsten en flyers krijgen voor mijn team?

De vereniging heeft extra intekenlijsten en flyers ontvangen. Heeft jouw team te weinig? Informeer dan naar extra lijsten en/of flyers bij de vrijwilligers die verantwoordelijk zijn voor de Doelpuntactie bij de vereniging.

Eén van mijn spelers heeft geen inlogcode ontvangen, hoe kan dit?

De inlogcodes worden per e-mail verstuurd naar de spelers. Vraag de speler eerst om te controleren of de mail niet tussen de ongewenste mail staat. Zo niet, dan kunnen zij zichzelf aanmelden via www.doelpuntactie.nl/geencode.

Waar kunnen de spelers hun intekenlijst inleveren?

De intekenlijst is alleen een hulpmiddel voor de spelers. Het aanmelden van Doelpuntsponsoren gaat via internet. De spelers kunnen hiervoor inloggen op www.doelpuntactie.nl/inloggen. Zij krijgen hiervoor een persoonlijke inlogcode via e-mail. Hoe kunnen spelers zonder computer of internet hun sponsoren doorgeven? Doelpuntsponsoren kunnen alleen worden aangemeld via internet. Heeft een speler zelf geen toegang tot internet dan kan hij hiervoor iemand anders vragen. Een teamgenoot bijvoorbeeld.

Wanneer moeten de Doelpuntsponsoren worden aangemeld?

De spelers krijgen tot 4 weken om zoveel mogelijk Doelpuntsponsoren te vinden. De deadline hiervoor volgt via e-mail. De spelers ontvangen deze ook en krijgen later nog een herinnering voor de deadline.

Wat als een speler zijn inlogcode kwijt is?

Via www.doelpuntactie.nl/inloggen kan de speler zijn inlogcode opnieuw aanvragen. Hiervoor kan hij klikken op Klik hier om je code op te vragen. Eén van mijn spelers geeft aan dat het aantal sponsoren in zijn overzicht niet klopt, hoe kan dit? Een Doelpuntsponsor telt alleen mee als deze de sponsorafspraken heeft bevestigd. De sponsor ontvangt hiervoor een bevestigingsmail nadat de speler hem heeft aangemeld. In deze mail staat een activatielink die de sponsor moet aanklikken om de afspraken te bevestigen.

Wat als een sponsor geen e-mailadres heeft?

Om deel te nemen aan de Doelpuntactie moet de Doelpuntsponsor zijn deelname zelf bevestigen. Dit gaat via e-mail. Hiermee geeft de sponsor tevens toestemming voor de Automatische Incasso na afloop van de actie. Een e-mailadres is daarom verplicht.

Kan een sponsor ook contant betalen?

Nee. Betalen gaat via Automatische Incasso. Dit scheelt veel administratie voor de vereniging. Bovendien hoeven de spelers dan niet met geld over straat.

Welke doelpunten tellen mee voor de actie?

Alle competitiedoelpunten van jouw team tijdens de actieperiode tellen mee voor de Doelpuntactie. Niet alleen de doelpunten van de speler die de sponsor heeft aangemeld tellen mee, maar ook de andere doelpunten van het team. Overspelen is dus belangrijker dan ooit. De actieperiode start in het weekend na de deadline voor het aanmelden van de sponsoren.

Waar gaat de opbrengst van de Doelpuntactie naar toe?

Het goede doel voor de Doelpuntactie is de vereniging zelf. De winst van de Doelpuntactie bij de vereniging (opbrengst - kosten) gaat dan ook volledig naar de vereniging. Meer informatie over het spaardoel volgt via de vereniging.

Wie organiseert de Doelpuntactie?

De doelpuntactie is een initiatief van Clubplan. Clubplan ondersteunt verenigingen bij hun sponsorzaken. Met een professionele aanpak bereikt de vereniging meer. Daarom heeft Clubplan onder andere deze Doelpuntactie ontwikkeld. Zo zet Clubplan zich in om de vereniging te helpen aan extra financiële middelen. Clubplan werkt daarbij nauw samen met de vrijwilligers van de vereniging.